Dagtilbudsstart

I Dagtilbud Mariager tilbyder vi både vuggestue- og børnehavepladser.
Børnehuset Regnbuen tilbyder både vuggestue- og børnehavepladser, og i Børnehaven Rabalderstræde tilbydes børnehavepladser.

Vælges dagpleje i de første år, er der efterfølgende mulighed for at vælge børnehaveplads i begge vores børnehuse.

Lovgivningen giver forskellige muligheder og fleksibilitet, som er beskrevet på kommunens side omhandlende pasningstilbud - Mariagerfjord kommune - pasningstilbud

Alle pladser i dagtilbuddet tildeles via den digital pladsanvisning ved Mariagerfjord kommune - Mariagerfjord kommune - den digitale pladsanvisning

Når du har fået tilbudt og har sagt ja til en plads, vil personalet i det konkrete børnehus tage kontakt til dig for at aftale, hvordan dit barn og jeres familie får en god og tryg start med respekt for det, der passer til jer.

Det er vigtigt for os, i forbindelse med opstarten og i det daglige samarbejde, at I oplever, at vi har respekt for at børn og familier er forskellige.

Har dit barn fået plads, eller vil du gerne se og høre mere om børnehusene, er du velkommen til at kontakte den pædagogiske leder i det pågældende børnehus.